Seafaring Yachts Nederland

Verkoper van het meest duurzame motorjacht van dit moment.

Seafaring Yachts Nederland

Seafaring Yachts Nederland komt met een splinternieuw en modern motorjacht, de Seafaring 44. Voor de lancering in Nederland is een goed doordacht marketingplan nodig en daarbij mochten wij helpen.

Wat begon met een SWOT analyse is uitgegroeid tot een nauwkeurig en gedetailleerd stappenplan. We keken naar de sterktes, zwaktes, bedreigingen en kansen voor het nieuwe motorjacht dat op de HISWA te water zijn introductie krijgt.

Eindproducten die zijn bepaald zijn variërend. Zo ontwikkelde wij hand-outs voor bij de HISWA, een fysieke Seafaring corner in de ontvangsthal in Grou tot aan de website en online marketing. We vinden het belangrijk dat alles dat gemaakt wordt rondom de boot dezelfde moderne uitstraling heeft als de boot zelf en dat is gelukt.

Seafaring Yachts Nederland

Voor de website is het van belang dat deze aansluit bij de bezoekers en overeenkomt met de kerneigenschappen van de Seafaring 44. De website heeft een moderne uitstraling door het schone ontwerp en strakke lijnen. Subtiele animaties brengen de website tot leven en verhogen de gebruiksvriendelijkheid. Daarbij is het van belang dat de website een rustige en overzichtelijke uitstraling behoudt en responsive is op ieder toestel. Op technisch gebied scoort de website van Seafaring Yachts Nederland uitstekend!

Wij zijn zeer blij met hoe de website is geworden. Met veel enthousiasme beginnen we met de volgende fases en kijken wij uit naar de presentatie op de HISWA te water. Volg alles op hun website!