Twarres

Online marketing voor herrijzende band in nieuwe formatie

Twarres

Twarres, bekend van Wêr Bisto en She Couldn't Laugh scoorde rond het jaar 2000 nummer één hits in Nederland en België. Twarres treedt nog steeds op in een andere formatie en voor het nieuwe duo hebben wij een online marketing concept neergezet dat aansluit bij de look & feel van hun nieuwe single Tink Oan My

Met de website en het het webdesign hebben wij ons goed kunnen uitleven. De foto van Twarres hebben we in het midden gepositioneerd zodat deze er helemaal uitknalt. De website bestaat verder uit hun logo en een eigen gemaakte muziekspeler waarmee nummers van Twarres online te beluisteren zijn. Ook is er gedacht aan de verwijzingen naar hun socialmediakanalen zoals Spotify, Facebook, Twitter, YouTube en Instagram.

Twarres

Wauw! Echt helemaal fantastisch hoe de website werkt en hoe gemakkelijk deze is te beheren!

Zodra de biografie van Mirjam (links) zichtbaar wordt, valt Kristiaan (rechts) weg en andersom. Alles gebeurt in een navigatiestructuur die wij van te voren hebben uitgedacht en waar ook van af te stappen is. Navigeert de bezoeker via de 'traditionele' navigatie (de hamburgericon), dan navigeert de bezoeker direct naar dat onderdeel van de website. In het ontwerp van de website hebben we geprobeerd de gebruikerservaring zo optimaal mogelijk te maken door subtiele effecten toe te voegen.

Wij zijn enorm blij met het resultaat van de website en hoe deze op eigenwijze navigeert. Het was technisch gezien een behoorlijke uitdaging om de website responsive goed werkend te maken en we gaan er vanuit dat zij de website goed kunnen inzetten bij hun online marketing.